Welkom

  • andere Wouter

    He, een soort forum, goede zaak. Ik zit in vijf havo en doe ook mijn profiel werkstuk over D-day (eigenlijk de voorbereiding tot operatie cobra).

    mijn tip: haal, naast al die andere boeken: zoiezo dit boek: ‘D-day, van de normandische strandentot de bevrijding van Frankrijk’, van Stephen Badsey. tot zover ik weet het meest complete boek.

  • jip

    coole site maar er mag iets meer info op over bijvoorbeeld films en boken, of ietts over projecten maken over d-day!

    groet, Jip

  • joost

    jah over de aanvallende en de verdedigende partij ..

    en de strategie daar achter iemand mischien een werkstuk van of verslag

    bvd joost

  • Doenja

    Hallo allemaal,

    Wij zijn 2 studentes die de opdracht hebben gekregen om een marketingplan te schrijven. Alleen zijn we er nooit op voorbereid geweest, vandaar dat wij hulp nodig hebben bij het schrijven van het marketingplan.

    Is er misschien iemand die ons op vrijwillige basis hierbij wilt helpen??

    Wij hopen zo snel mogelijk iets te horen.

    Groetjes van ons.

    P.s. U kunt ons mailen naar Soekeina@hotmail.com (S met een hoofdletter).

  • gyuh

    iK BEN @!#$ ZOALS IEDEREEN op dit Forum (om vijf uur amsterdam centraal?!)

    oh wat ben ik @!#$, ik stop mn @!#$ overal in

    mzl

  • Tony

    hallo allemaal,

    Ik moet ook mijn profielwerkstuk over d-day houden, kunnen jullie misschien wat info sturen, of een compleet werkstuk zelfs???????

    Alvast bedankt,

    groetjes

    Tony

  • Paul Smit

    Hallo Allemaal,

    Ik ben dus niet de enige. Ook ik houd mijn profielwerkstuk over D-Day. Alles is welkom

    Bij voorbaat dank

    Paul Smit

  • Michel Boerman

    Ik moet voor mijn profielwerkstuk een aantal vragen beantwoorden weet iemand hier een uitgebreid antwoord op dan kunt u deze naar mij toe mailen alvast bedankt het gaat om de volgende vragen:

    Wat was de aanleinding van D Day

    Wat was de rol van Stalin in de planning van D Day

    Wat waren de gevolgen van d day

    Weet u het antwoord op deze vragen? wilt u het dan naar mij mailen alvast bedankt!

  • katrien

    Ik zoek info over d-day voor een werkstuk van geschiedenis. Wie helpt mij?

    Alles is welkom.