werkstuk over d-day

  • Lilian

    Hallo iedereen,

    ik moet een practische opdracht maken voor geschiedenis en heb besloten om het over D-Day te doen. Ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen en welke hoofdvraag en deelvragen ik moet verzinnen.

    misschien heeft iemand eens een werkstuk hierover gemaakt en kan mij misschien dus helpen. Dat zou wel handig zijn!

    ik hoop snel iets te horen!

    groetjes Lilian

  • Peter

    Wat op zich wel een goede site over d-day is is deze http://www.angelfire.com/or2/dday/index.html

    groeten,

    Peter

  • Angel

    Misschien kan je bij de bieb ‘Band of Brothers’ lenen van Stephen Ambrose. Is een heel goed boek met veel informatie. Verder is 2936@almerecollege.com mijn mailadres. Daar kan ik je verder helpen als je wil, dan moet je maar een mail sturen.

  • juuul

    ik heb naar jou gemailt

  • Toon Dries

    Ik moet voor geschiedenis een werk maken van wereldoorlog 2 in frankrijk.

  • Milly

    ​“ You're off to great places, today is your day. Your mountain is waiting, so get on

    your way. ”Dr. Seuss

    More with Quotesjin.com

  • itsrk

    Trust is like paper, once crumpled, it can’t be perfect again.

    quotes about black love

    You all will know that the biggest thing in love is trust. quotes about trust quotes on trust, trust god quotes, quotes on faith and trust, If you do not have, then your love does not last long, so you should always keep trust with your partner if you search for trust love quotes.