The Bedford Boys

  • Louie

    Ik zoek informatie over “The Bedford Boys”, en dan het liefst de namen van diegene die bij de eerst aanval op 6 Juni 1944 zijn gesneuveld op Omaha Beach in de sector “Dog Green”.Ik heb het boek van Alex Kershaw maar het probleem is dat er achteraan het boek 22 namen staan van geneuvelden in Normandië maar er zijn er 19 gesneuveld bij de eerste aanval op het strand.Ik heb al het internet nagekeken maar kan nergens iets vinden over de namen van de gesneuvelden.Er liggen op het Amerikaanse Kerkhof bij Colleville-sur-Mer maar 11 van de “The Bedford Boys” begraven.Wie kan mij helpen of wie heeft er informatie over deze 19 jongens die in een keer weggevaagd zijn voor onze vrijheid.In ieder geval bedankt.

  • Edwin

    Beste Louie.

    Niet alle gesneuvelde soldaten zijn begraven op Amerikaanse oorlogbegraafplaatsen .

    Sommige families hebben er voor gekozen om hun dierbare in Amerika te begraven.

    Van de ongeveer 400.000 gesneuvelde soldaten in de tweede wereldoorlog zijn er ongeveer 230.000 begraven in Amerika.

    voor meer info :www.abmc.gov/home.php

    Edwin

    P.S.

    Hier kun je ook zoeken wie van de Bedford boys begraven ligt op Colleville sur Mer.