D-day 2009

  • Eric

    Hallo,

    Komend jaar (6 juni 2009) willen we een bezoek brengen aan Normandie.

    Wie weet er een site (s) waarop ik een agenda oid kan vinden waar en wanneer herdenkingen en of evenementen plaats vinden.

  • ARS

    Het beste is te kijken op www.google.nl

    Ongetwijfeld zul je daar e.e.a. van je gading vinden.

    Zelf heb ik ook links naar sites over Normandië op mijn site staan.

    www.saak.nl

    mvg

  • Peter

    Hallo,

    heb je toevallig al een mooie site gevonden?

    wij zijn namelijk ook van plan om een paar dagen langs te gaan, en ik kan zelf ook geen informatie vinden over wat er waar te beleven is op die dagen, zoals optochten, herdenkingen, en rommelmarkten of iets dergelijks.

    Mvg, Peter.

  • Eric

    Hey Eric,

    Ik ben er in augustus geweest en heb me toen voorgenomen om er de 1e D-day weer heen te gaan. Meer info over de herdenkingen staat binnenkort op www.normandiememoire.com.

    Succes, Eric

  • wil

    www.strijdbewijs.nl

    zeer veel info en plaatjes

  • eelco

    kijk hier eenshttp://www.normandiememoire.com/NM60Neerlandais/nmeh/accueil.php

  • Geert de Boer

    Ok wij willen graag een programma hebben van 6 juni. Tot op heden alles afgezocht maar geen concreet programma gevonden. Wie kan ons helpen.Eric schreef:

    >

    > Hallo,

    >

    > Komend jaar (6 juni 2009) willen we een bezoek brengen aan

    > Normandie.

    > Wie weet er een site (s) waarop ik een agenda oid kan vinden

    > waar en wanneer herdenkingen en of evenementen plaats vinden.

  • Eric

    Hoi Geert,

    Ik heb een site gevonden waar van alles op te vinden. Ook een programma wat als pdf bestand te downloaden is.

    Kijk maar even op: http://www.normandiememoire.com/NM60Anglais/nmeh/accueil.php

    Onderaan de site kun je klikken op 65th anniversary, hier vind je een link naar het officiele programma.

    Succes ermee.

    Ik ben zelf van 5 tort en met 8 juni te vinden in Normandie.

    Groeten

    Eric

  • Peter L

    Hallo,

    Wij staan op het punt om te gaan vertrekken. iig allemaal bedankt voor de reacties, en een goede reis en fijne dagen toegewenst! (met het weer treffen we het waarschijnlijk goed!)

    Gr, Peter.

  • Richard Hiddink

    Hoi,

    De site bij uitstek is:

    www.normandiememoire.com

    Deze site verteld alles wat je weten wilt incl. programma.

    Succes en veel plezier.