camping

  • rene frank

    wie weet er een camping in normandie die nog plek heeft rond d-day?

    alvast bedankt

  • persluchtboy

    Halo beste Rene,

    ten eerste het is hier nietr druk he, het leeft denk ik niet meer zo erg onder de mensen. Maar ja wij zijn dan waarschijnlijk de uitzondering.

    Ik heb zelf in een folder van vrij-uit vakantie huisjes zitten kijken, er liggen er een paar in de buurt van Carenten dat moet jouw wel wat zeggen als jje hier komt denk ik. Het was volgens de folder een 10 kilometer van Utah.

    Nauw ik hoor het wel als je wat gevonden hebt

    vr groetjes Michiel.

  • Kevin

    Het leeft wel degelijk hoor. De belangstelling voor WOII lijkt steeds groter te worden en er is ook veel interesse in de D-Day herdenking.

    Alleen op dit prikbord wil de discussie niet echt losbarsten…

  • Jeroen Koppes

    Er zijn zat mensen die hier langs komen hoor… alleen er post niemand. Wat de campings in Normandië betreft, de grotere zijn gevorderd door de Franse overheid. In ieder geval die waar ik heen ging… gelukkig hebben wij nu een andere plek gevonden. Ik wens je in ieder geval veel succes met zoeken, je bent niet de enige die er heen wil en nog geen slaapplek heeft.

    MVG Jeroen

  • Peter

    De D-day pagina heeft dagelijks ongveer 200 bezoekers

    Het prikbord wordt niet veel gebruikt maar ik ben toch blij met de reactie's (zeker die op dit bericht)

    Zelf ga ik met 10 mensen naar Normandie (4,5,6 en 7 juni)

    We hadden 2 stacaravans gehuurd midden in het gebied vlak bij Utah-beach

    3 weken terug kregen we bericht dat dit geanuleerd werd en dat is baalen

    we konden gelukkig nog plaats vinden op een vakantiepark vlak bij Cean

    Ik hoop dat ik bezoekers van deze pagina tegenkom in Normandy

  • persluchtboy

    Hallo bezoekers,

    Nauw okee ik neem mijn woorden terug het is inderdaad wat drukker geworden das een goede zaak dacht ik zo.

    Wens iedereen veel sterkte met zoeken ben momenteel bezig met een adresje als het wat word laat ik het hier wel even weten zodat jullie ook misschien terecht kunnen.

    met vr gr Michiel

  • Jeroen Koppes

    Tegenkomen zal het probleem niet zo zijn, herken wat meer…

  • Derk hulzebos

    wij gaan gewoon op de bonnefooi , anders slapen we gewoon in de auto .waarschijnlijk van 4 tot 7 juni,iemand nog tips om iets te bekijken?