4, 5, 6 Juni - D-DAY

  • Rob

    Hallow mensen!!!!

    Omdat dit jaar de laatste keer is dat de herdenking zo groots wordt aangepakt, i.v.m. de leeftijd van alle veteranen en omdat het nu 60 jaar na dato is, ben ik van plan er heen te gaan voor 3 of 4 dagen… Het probleem is alleen, ik zou met iemand gaan die nu waarschijnlijk niet meer kan, en ik wil er zooo graag heen!!

    Zijn er misschien wel mensen die het leuk lijkt om met een bepaald groepje nederlanders kennis te gaan maken en dan met die mensen naar Normandie te gaan met 2 autos en met een aantal tentjes voor iedereen 1? Het is al wel snel dus reacties graag snel!!! Misschien is het wel leuk om dus nader kennis met elkaar te gaan maken en elkaars ervaringen uit te wisselen, kben er 2x al eerder geweest in Normandie en ik ken de weg daar vrij goed (qua bezienswaardigheden ook)…

    Misschien zijn er dus meer mensen die met dit zelfde probleem zitten en misschien lijkt het hun een leuk idee om dan met (onbekenden) er heen te rijden en om dan met elkaar de bezienswaardigheden te gaan bekijken…..

    Gr.

    Rob Lanting (19 jaar)

    lantingrob@hotmail.com

  • rob

    hey rob jammer dat ik het zo net leest had graag mee gewild ben een jaartje terug geweest en vond het echt geweldig echt super gr rob