verzamelen

  • Michiel

    HAllo hallo hallo,

    nauw dat was me het weekendje wel vorige week heb nu nog vierkanten ogen van naar de tv kijken.

    maar goed we gaan weer gewoon door waar we gebleven waren, en mijn vraag is ik verzamel vanalles over D-DAY em probeer ook zoveel mogelijk boeken te lezen, maar nu ben ik opzoek naar iemand die mij een boek kan aanraden met oog getuigen verslagen. Het liefst van geallieerde zijde en als je een goeie weet kijk dan of je het isdn nummer kan mee sturen zodat ik hem makkelijk kan bestelen bij de boekstore. Het mag een engels boek zijn maar leiver in onze moerstaal (nederlands).

    Als je toevallig ook nog 1 of 2 of 300 emblemen hebt liggen uit die tijd hou ik mij ook van harte aanbevolen.

    met veel vriendelijke groeten Michiel.

  • Edwin

    ha Michiel

    Ken je toevallig het boek al van Donald R. Burgett “Het begin: D-Day”

    Dit is een veteraan die bij de 101 airborn divisie heeft gevochten

    ISBN :9022535894

    groetjes Edwin

  • Michiel

    HE bedankt voor het reageren ik ga even kijken in de boekenwinkel of ze het kennen en er aan kunnen komen.

    bedankt Edwin

    gr michiel

  • The WW2 Militaria Shop

    Het boek Terugblik op D-Day van Martin Bowman is een aanrader. Het boek is opgebouwd uit alleen maar ooggetuigenverklaringen van veteranen die geland zijn op en rond de D-Day stranden. Het ISBN-nummer is 90-77363-05-x